woensdag 2 juli 2014

Henricke van Voorst kandidaat sp lid aka @pyrobatnl

Tja zie zelf maar wat er mee mis is!

Ik hou niet van bedreigen doe maar aangifte!

Ik geef Henricke de kans om de ruzie bij te leggen veroorzaakt door derden notabene!
Ik geef haar de kans om met mij te praten gaat ze me bedreigen met aangifte!
Doen Henricke ben benieuwd wat de rechter zegt



Henricke van Voort -kinderjuf en hacker (ik kan er nog meer info bij zetten)
Jij mag dus adres verspreiden alsof het van mij is want het is openbaar?
Dat notabene terwijl de info niet van mij is? Dat is laster en smaad!
Jouw info en die van je vriend Floor ... verspreid ik ook niet!

Waarom wil je dat ik iets weghaal? Ik weet het foutje!
Prive informatie van je werkgever die jij met anderen deelt op internet?
Dat is inderdaad niet zo handig voor je SP Bilt carriere!

Nu ben ik nog netjes

Geen foto geen verdere link
Geen vermelding van je vriendje Floor ...
Ik ben niet zo sneaky als jij Henricke

Maar ga maar zoeken naar mijn adres en telefoon nummer
Je vriendjes hackers hangen dan ook!

Groet

JW




Geen opmerkingen:

Een reactie posten